Ankieta

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

wyniki

Loading ... Loading ...
Newsletter
Chcesz być na bieżąco informowany o tym co się dzieje w przedszkolu? - zapisz się na naszą listę mailingową.

Krasnale

GRUPA KRASNALE

Czy to bajka, czy nie bajka,
Myślcie sobie, jak tak chcecie,
A ja przecież wam powiadam:
Krasnoludki są na świecie!

Krasnale to najmłodsza grupa w Bajkowym Przedszkolu – uczęszczają do niej dzieci 2,5 i 3 letnie. Grupa liczy 20 rezolutnych i ciekawych świata dzieci – 10 dziewczynek i 10 chłopców. Wychowawczyniami tej grupy są: Pani Aleksandra Nowakowska i Pani Barbara Woźniak. Nauczycieli wspomaga Pani Renata Kwiecińska, a o porządek w sali dba Pani Justyna Szewczyk.

My jesteśmy Krasnoludki!

Od września rozpoczęła się przedszkolna przygoda Krasnali! Jesteśmy wesołymi, żywymi i bardzo uprzejmymi dziećmi.

W przedszkolu chętnie bawimy się, konstruujemy budowle z klocków, malujemy i tańczymy. Realizujemy program „Plac zabaw”, i chociaż nie pracujemy jeszcze w książkach, to i tak uczymy się wielu ciekawych rzeczy. 

My, Krasnale, stawiamy na naukę samodzielności, dostrzeżenie siebie, dostrzeżenie innych i poznanie otaczającego nas świata.  A jak wiadomo najchętniej uczymy się poprzez zabawę :)

A po intensywnych zajęciach uwielbiamy odpocząć przy dobrej książeczce lub przy relaksującej muzyce!

ZADANIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE DLA GRUPY „KRASNALE” NA MIESIĄC MARZEC

Ogólne cele wychowawczo-dydaktyczne:

  • Zapoznanie z charakterystycznymi zjawiskami atmosferycznymi występującymi w okresie przedwiośnia.
  • Posługiwanie się nazwami zjawisk atmosferycznych: deszcz, wiatr, słońce, śnieg.
  • Poznanie i rozumienie przysłowia W marcu jak w garncu.
  • Rozumienie konieczności dostosowania ubrania do temperatury otoczenia.
  • Uświadamianie znaczenia troski o własne zdrowie, odpowiedzialności za nie.
  • Poznanie procesu powstawania deszczu – eksperymenty z wodą.
  • Rozumienie znaczenia symboli graficznych – posługiwanie się nazwami zjawisk atmosferycznych: deszcz, wiatr, słońce, śnieg.
  • Posługiwanie się określeniami ciepłe, zimne.
  • Rozwijanie ekspresji plastycznej – malowanie dużych powierzchni.
  • Poznanie pracy ogrodnika, jego wyglądu i akcesoriów; podawanie nazw przyborów do sprzątania ogrodu.
  • Przeliczanie w granicach możliwości dzieci.
  • Zabawy sensoryczne; poszerzanie słownika o określenia: miękkie, miłe, puszyste.
  • Rozpoznawanie i podawanie nazw emocji.
  • Doskonalenie umiejętności posługiwania się nożyczkami; dbanie o bezpieczeństwo.
  • Wdrażanie do zdrowego stylu życia – ruch, właściwe odżywianie.
  • Zachęcanie dzieci do uczestniczenia w zabawach ruchowo-naśladowczych.
  • Rozwijanie umiejętności słuchania i śpiewania piosenek.
  • Rozpoznawanie i podawanie nazw zwierząt z wiejskiego podwórka.
  • Stymulowanie rozwoju mowy; ćwiczenia mięśni narządów mowy na zgłoskach: mu, me, be, hau, miau, iha, ko, kwa.
  • Rozwijanie spostrzegawczości słuchowej – rozpoznawanie głosów zwierząt wiejskich.
  • Łączenie w pary zwierząt i ich przysmaków.
  • Porównywanie liczebności zbiorów poprzez dobieranie elementów w pary.

Drodzy Rodzice!

W związku z zawieszeniem prowadzenia działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej zachęcam do zapoznania się i korzystania z materiałów do realizowania z dziećmi w domu.  Materiały będą udostępniane cotygodniowo.

Aleksandra Nowakowska

Zadania i zabawy dla KRASNALI 25-27.03

Zadania i zabawy dla KRASNALI 30.03-03.04

Zadania i zabawy dla KRASNALI 06.04-10.04

 

Język angielski:

02-08 kwietnia

Zwierzęta wiejskie grupa I 
farm animals

MARZEC:

https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0

PETS BEZ OPISÓW PETS SŁOWNICTWO 1 PETS Z OPISEM UZUPEŁNIJ KOTA