Ankieta

Czy podoba Ci się nasza nowa strona?

wyniki

Loading ... Loading ...
Newsletter
Chcesz być na bieżąco informowany o tym co się dzieje w przedszkolu? - zapisz się na naszą listę mailingową.

Bystrzaki

BYSTRZAKI

Najstarsza przedszkolna grupa to my – „Bystrzaki”!

Uczęszczamy do Bajkowego Przedszkola już ostatni rok, dlatego pilnie się uczymy, aby jak najlepiej przygotować się do pierwszej klasy. Jesteśmy radosną, zgraną gromadką, która liczy 24 dzieci, w tym 12 dziewczynek i 12 chłopców.

Każdego dnia chętnie się spotykamy w naszej sali, gdzie nigdy nie ma nudy. Razem się bawimy i razem pracujemy. Chętnie rysujemy, malujemy, lepimy, lubimy budować z klocków, słuchać bajek i biegać po boisku lub placu zabaw. Codziennie zdobywamy nowe wiadomości
i umiejętności oraz odkrywamy ile niespodzianek i tajemnic kryje przed nami świat.

W naszych codziennych działaniach wspierają nas nasze nauczycielki: Pani Iwona Borucińska – nasza wychowawczyni, oraz Pani Sylwia Jaźwińska i Pani Ania Juszczyk, a także nasza Pani Woźna – Zosia Mazur.

 W bieżącym roku szkolnym w grupie „ Bystrzaki” realizowane są następujące programy:

  • „Plac zabaw” E. Janus
  • „Dziecięca matematyka” E. Gruszczyk – Kolczyńska i E. Zielińska

ZADANIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE DLA GRUPY „BYSTRZAKI” NA MIESIĄC MARZEC

  • Utrwalanie informacji o charakterystycznych cechach wiosny;
  • Wprowadzenie litery w na przykładzie wyrazu wazon;
  • Rozwijanie kompetencji językowych dzieci przez poznanie i stosowanie przysłów oraz związków frazeologicznych związanych z wiosną;
  • Wdrażanie do odpowiedzialności za własne zdrowie i samopoczucie;
  • Tworzenie kalendarza pogody; rozwijanie umiejętności odczytywania prognozy pogody oraz prezentowania jej na forum grupy;
  • Pobudzanie rozwoju intelektualnego przez eksperymentowanie, stawianie hipotez i ich sprawdzanie;
  • Doskonalenie umiejętności matematycznych przez określanie objętości płynów;
  • Utrwalanie informacji o zmianach zachodzących wiosną w przyrodzie;
  • Wprowadzenie litery C, c;
  • Rozwijanie kompetencji arytmetycznych przez wprowadzenie zapisu dodawania cyfr;
  • Rozwijanie kompetencji matematycznych przez porządkowanie obiektów według określonych cech;
  • kształtowanie poczucia rytmu, wyobraźni muzycznej i ekspresji ruchowej; rozwijanie poczucia rytmu;
  • Utrwalenie informacji o kierunkach wędrówek ptaków – samodzielne wyszukiwanie informacji;
  • Wprowadzenie litery g na przykładzie wyrazu globus;
  • Promowanie zasad zdrowego trybu życia;
  • Zapoznanie ze zwyczajami dotyczącymi pożegnania zimy w różnych rejonach Polski;
  • Wprowadzenie litery ł, kształcenie kompetencji językowych przez analizę i syntezę głosek w słowach;
  • Rozwijanie wiedzy przyrodniczej na temat zwierząt gospodarskich;
  • układanie obrazków i opowiadanie historyjki zgodnie z chronologią wydarzeń;

ZABAWY I ZADANIA DLA BYSTRZAKÓW 25 – 27 marca

Zadania dla dzieci z języka angielskiego

ZABAWY I ZADANIA DLA BYSTRZAKÓW 30 marca – 3 kwietnia

ZABAWY I ZADANIA DLA BYSTRZAKÓW 6-10 kwietnia

ZADANIA Z JĘZ. ANGIELSKIEGO